•●{منًتدىْ همسُ آلمحٍبٍهً}●•
تشرفنآ بزيآرتكً لمنتدآنآ ..~
آذ كآنتٍ هذهـٌ زيآرتكـً آلآولى لنآ فتفـ, ضلّ بآلتسجيلُ..~
آمآآ اذا كنتُ منْ آحدى أإعضائنآ فتفـ,ضل بآلدخولً..~

بتمنيآتنآ لكمً أإسعد آلآوقآت..~
تشرفنآ بزيآرتكً لمنتدآنآ ..~
آذ كآنتٍ هذهـٌ زيآرتكـً آلآولى لنآ فتفـ, ضلّ بآلتسجيلُ..~
آمآآ اذا كنتُ منْ آحدى أإعضائنآ فتفـ,ضل بآلدخولً..~

بتمنيآتنآ لكمً أإسعد آلآوقآت..~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تشرفنآ بوجوُدكـ معناً يآ زائر في هـٍمًسُ آلمٍحٍبُهّ

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

دواء بني حوااااااا شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه

الحكيم
الايام بتعدي
عاشق همس المحبة
مداوي القلوب
*ســـــام*
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
*ســـــام*
عضو فعال
عضو فعال

ذكر

دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Empty
مُساهمةموضوع: دواء بني حوااااااا شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه   دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه I_icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 7:50 pm

دي كام طريقة علشان تعرف ازاي تقهر و تغيظ البنات

و علشان تحبك بعد كده

ياريت الكل يجربها

اذا كنت ما شفتها من فترة و قابلتها بالصدفة
و بتسألك انت عامل ايه إزاي احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك
اقوم ارقص لك يعنى؟

ولما ترد و تقول خلص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى

لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك بنت حلوة طبعا من و الأدب و الذوق انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!

لو كنت فى سيارتك و عدى من جنبك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصص لها و متنح و لما تسألك انت بتبص لى كده ليه شد على الرابع و طنشها.......

لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالت لك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها معلش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.

لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسألك عن رأيك فى شكلها
قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!

لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام حتقولك مثلا : الساعة 11.15
بص فى ساعتك و قول لها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!

لو راكب عربية نقل وعدت قدامك بنت فمن الذوق انك تيجى جنبها و تزمر على اخر صوت

لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها
حتنادى عليك حسن ممكن لو سمحت
بصلها و اضحك فى و جهها و بعدين دير وجهك و طنشها خالص و لا كأنك شايفها
طبعا و جهها حيبقى زي حبةالطماطم
لكنها بعد كده حتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنح و ماعندك دم و لا ذوق....
و فأجاة روح كلمها عادى و لا كأن حاجة حصلت
حتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الذوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول
و البياع لسة بيجيب لها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال حيضربك باى حاجة فى ايده)

لو انت مع بنت و حتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف لسواق يقعد يبص لها فى المراية طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

لو انت مصاحب بنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية شباب كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نظارة ما تبص وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس!!!!!!!!

لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!

لو كنت ماشى مع بنت سمرة وكانت لابسة فستان احمر و قالت لك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع..!!!

لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا مابعرف البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة!!!!!!!

لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنت بعرفك كانت محفظتى حتفضل مليانة..

18- لو اى بنت بعتت رسالة او موضوع على منتدي عملاق تعمل ايه
طبعا تطنشها و كأن الموضوع مش موجود اساسا.....

يلا جربوها يا شباب و ابقو ادعولي
مداوي القلوب
عضو محترف
عضو محترف
مداوي القلوب

ذكر
المزاج : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه 2m780v6ryw
علم الدولة : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Palest10
المهنة : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Collec10
الهواية : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Writin10

مُساهمةموضوع: رد: دواء بني حوااااااا شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه   دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 8:50 pm

يسلموووووووووووووووووووووو
اخ سام الف شكر الك يعطيك الف عافيه
عاشق همس المحبة
مشرف
مشرف
عاشق همس المحبة

ذكر
المزاج : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Sb3g13asnp
علم الدولة : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Palest10
المهنة : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Counse10
الهواية : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Wrestl10

مُساهمةموضوع: رد: دواء بني حوااااااا شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه   دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه I_icon_minitimeالإثنين مارس 02, 2009 1:59 am

مشكور يسلمو ايداك مع اني ما فهمت شي\\\\\
الايام بتعدي
مشرفه
مشرفه
الايام بتعدي

انثى
المزاج : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Mjvxj8pmgf
الهواية : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Writin10

مُساهمةموضوع: رد: دواء بني حوااااااا شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه   دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه I_icon_minitimeالإثنين مارس 02, 2009 2:23 am

لو اى بنت بعتت رسالة او موضوع على منتدي عملاق تعمل ايه
طبعا تطنشها و كأن الموضوع مش موجود اساسا.....

ههههههههههههههههههه
الله لايجبرك ياسام عل افكار
هههههههه
مشكوووور
الحكيم
عضو شاد حيله
عضو شاد حيله
الحكيم

ذكر
المزاج : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه 1h1d5x3k2k
المهنة : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Office10
الهواية : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Sports10

مُساهمةموضوع: رد: دواء بني حوااااااا شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه   دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه I_icon_minitimeالإثنين مارس 02, 2009 2:36 pm

ههههههههههه

سام يا ملك التطنيش انت

الله يخليك حبيبي

في كمان طرق كثيره اذا بتحب اطلب من اخوك الحكيم ولا تتردد

هو اصلا مش تدعي انك مش شايفها لازم تكون مش شايفها

براءة
ادارة المنتدى
ادارة المنتدى
براءة

انثى
المزاج : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه 1h1d5x3k2k
علم الدولة : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Tonis110
المهنة : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Studen10
الهواية : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Unknow11

مُساهمةموضوع: رد: دواء بني حوااااااا شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه   دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 9:24 pm

والله امبين عليكم بتحبو التطنيش كثير انتو يااااااااا قفينيه
مااااا شاء الله عندكم وصفات غريبه
اماااا شوز يا سااااام كثير مزبط حالك انت والحكيم
ديرو بالكم طنشو مليح
ههههههههههههه
مشكور كثير خيو علو موضوعك الي بدي اطنشو ومااااا ارجع اشوفو كمان مره!!!!!!!!!!!!!!!!!
همس المحبة
عضو متالق
عضو متالق

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: دواء بني حوااااااا شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه   دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 12:36 am

هههههههههههه
والله انك
كبير بتعر ف تطش
حنان
عضو فعال
عضو فعال

انثى
علم الدولة : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Moreta10
المهنة : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Collec10
الهواية : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه Sports10

مُساهمةموضوع: رد: دواء بني حوااااااا شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه   دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 7:15 am

يسلمووووووووووووووو ايديك

اخي سام على موضوع الحلو

تحياتي حنان
الصديق الحزين
شخصيات مهمه
شخصيات مهمه

ذكر
المزاج : دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه M7m9y4r40v

مُساهمةموضوع: رد: دواء بني حوااااااا شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه   دواء بني حوااااااا        شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 5:49 pm

مشكور يا ربيع على الموضوع المضحك مثلك

دواء بني حوااااااا شوفوه ونفذوه رح يموتو عليكم والله هههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» السلام عليكم جميعا
» بكل [هدوء] اخطو خطواتي لاهفا عليكم
» والله معك حق يا هتلر=====
» اطول نكتي في العالم بس والله حلو كثيررررر
» احم والله السعله ئاتلتني بس معلش ادخلو شوفو المستئبل الي رح يصير ههههههههه